Matilda Björkman

Bitch you get no love!

Kategori:

Känns som jag inte har skrivit här på evigheter och de stämmer ju rätt bra faktist! Har inte haft en tanke på att blogga faktist. Sorry för de, kanske börjar nu igen!
Just nu är livet piss.. Man når en gräns då man inte orkar mer, men ensam o stark är mina ord just nu! Är så himla glad att jag har så fina vänner och familj som alltid är vid mig vad det än gäller.

Jag och vanten har ju vart hemma nu i 5 veckor på lov och praktik. Det har varit sjukt skönt och jättekul att få träffa alla i stallet igen. Men nu är vanten på plats i tenhult och jag åker dit imon. Känns både bra och dåligt o åka tillbaka men inte långt kvar till sommarlov och då kommer vi hem igen.

Nehe, nu ska jag ta en dusch och sen sova. Men ni får ha det toppen sålänge!

Love M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: