Matilda Björkman

Ingenting kommer bli som det var då.

Kategori:

Halloj!
Kan erkänna att jag glömt bort att blogga, sorry för det!
Provade som sagt ut en ny sadel i torsdags. Det blev en prestige Versailles, hoppas på att jag ska få den denna veckan! Ska bli så himla skönt med lite nytt. Lär nog bli mer peppad på att rida mer då.
På tisdag blir det att åka hem för att kolla på fina vänner som går balen i Nässjö. Och på onsdag kör vi hem vantis till Eksjö. Eftersom vi är lediga torsdag-söndag vill jag inte lämna han i tenhult då. Så sista veckan jag går i skolan hjälper snälla Jenny mig med honom så han får vara kvar hemma i Eksjö. Ska bli sjukt skönt med sommarlov och få vara hemma! Tror pärlan känner likadant faktist. Har inte bestämt mig än om jag ska bo hemma sista året men det lutar mest åt det faktist. Få tillbaka gamla livet igen. Nehe nu ska jag försöka sova, vi höres!

Love M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: