Matilda Björkman

Allting har ett slut, allt det vackra är kort

Kategori:

Jodå allt helt okej här! Gött med sommarlov, mindre gött att vara ensam.. Men åker troligtvis ner till stugan på måndag och stannar till fredag. Älskar verkligen att vara där nere. Hade de gått hade jag vart där hela sommarlovet men de går ju inte riktigt när man har häst osv. Får se hur det blir nästa sommar!

Annars gör jag inte så mycket. Är i stallet mesta dels av dagarna sen är jag hem eller med vännerna. Så rätt chill! Är faktist inte ens fest sugen. Har väl festat för mycket i mitt liv så har väl tröttat ut det. Men ser bara positivt på det! Tror faktist inte det blir nån alkohol innan Stadsfesten som är om en månad, dååå blir det verkligen fest!
Nehe, ska nog ge mig ut på en promenad nu. Behöver rensa huvudet lite, och gött som tusan med musiken i öronen! Men ha de toppen så hörs vi snart igen!

Love M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: