Matilda Björkman

Mitt liv i din hand

Kategori:

Precis lagt mig i sängen o tänkte sova. Har vart en lååång dag. Åkte till stallet vid 6.30 för att fodra och släppa ut hästarna. Efter de fixade jag vantis box o foder sen ett morgon trimpass i solen. Sur till en början sen var han riktig fin faktist. Kul att man avslutar passen när det går bra. Vilket det har gjort nu dom senaste gångerna. Min fina pålle, världens bästa är han! Spelar ingen roll om det går dåligt, tycker om han lika mycket för det!

Annars har jag inte gjort nått speciellt, det är mest stallet och sen kanske jag är med vännerna oså på kvällarna men man är rätt trött i denna värmen! Men skönt med sol och fint väder men det skulle faktist behövas lite regn nu, lagom inte mycket men lite så det inte är så torrt ute.
Har inga planer för helgen än. Tror det blir rätt lugnt faktist, är inte så sugen på att dra ut på nån röj fest faktist, då är jag nästan hellre hemma. Jag vet inte själv vad som har hänt med mig så fråga inte.. Kanske börjar bli lite vuxen trotts allt! Nehe nu ska jag sova, ha de bra så hörs vi!

Love M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: