Matilda Björkman

måndag

Kategori:

Då var vi tillbaka till verkligheten igen efter en go helg med fina vänner.
Har haft en lung dag i skolan idag, började med stalltjänst och sen trav. Sjuukt kallt var det att ut och köra fast rätt mysigt faktist. Sen på eftermiddan hade vi bara teori. Gick till vanten efter skolan och fixade boxen och stog och mös massa i hagen. Han fick vila idag, är så jäkla trött nu för tiden. vet inte vad de är med mig faktist.. Men imon får det nog bli lite longering.
Juste, jag har fixat praktik plats med. Det fick bli på persö hemma i Eksjö på ridskolan. Ska bli sjukt skönt att få komma hem både jag och pållen. Blir sammanlagt 5 veckor vi är hemma eftersom vi har påsklov v.14 och sen är praktiken v.15-18. Ska bli skönt att få bo hemma ett tag och komma tillbaka till "gamla livet" för ett litet tag.
Nehe nu ska jag ta en dusch och sen nästan gå och lägga mig asså.. Men ni får ha de fin fint så hörs vi!
 
Love M.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: