Matilda Björkman

Underbar

Kategori:

Hej!
Kan erkänna att jag faktist har glömt bort bloggen, sorry för det.
Men har inte gjort nått speciellt egentligen, hade ju lov förra veckan och självklart låg jag i feber hela veckan.. Men annars var jag med Bea babe.

Annars är livet verkligen på topp just nu! Har inte mått så här bra på hur längesen som helst, så himla bra känsla! Har haft ett sånt jävla skit liv rent ut sagt så nu är det min tur att må bra!

Har tagit tag i träningen igen nu med, så måndag tisdag var vi på gymmet och köttade lite. Idag har jag och Josse vart ute o gått en sväng och imon blir det gymmet igen. Så blir det vila i helgen och sen kör vi nästa vecka igen. Man mår så jäkla bra efter man har tränat, klappar mig själv på axeln.

I helgen ska jag vara hos Bea igen, blir väl dricka lite öl kanske. Vi får se lite vad vi ska göra, det är sånt som märks samma dag :)

Nehe nu måste jag sova så det blir helg snart! Men ni får ha det toppen så hörs vi snart igen :)
Love M.

Happy happy life!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: