Matilda Björkman

jag vill känna känslan av att vara där

Kategori:

har faktiskt helt och hållet glömt bort bloggen, sorry för det!
Men har inte hänt nått speciellt. Eller ah jag är sjuk igen, jippe eller nått... fattar inte hur jävla dåligt immun försvar jag har igentligen! skolan går väl hyfsat bra, ska försöka plugga upp dom resterna som jag har kvar. Och vantis mår bara bra, det går ju upp och ner som vanligt men bara kämpa på antar jag! Och sen har jag förhoppningsvis fixat praktik plats med. Ska troligtvis vara hos Katja falk i 3 veckor :D hennes hemsida har ni här: http://www.stallkatjafalk.se kommer bli super kul! ska även bo där och vanten får såklart följa med :) nehe, nu måste jag sova! Imon blir de Vetlanda och sen hockey i Nässjö. Natti!
Love M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: