Matilda Björkman

Lördag

Kategori:

halloj!
sitter hos papi har dock varit här sen i torsdags och stannar till måndag. Så skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull, och har varit sjuk hela veckan och är fortfarande inte frisk. Annars har jag inte gjort så mkt har ju som sagt inte mått så bra så har varit stallet och sen hem o sova typ :) Hoppas på att vi åker till öland nästa helg, har inte åkt iväg eller nått än sålänge på mitt sommarlov så dags för det nu tycker jag! På måndag blir det åka till tenhult med vantis för skoning. Känner att jag vill inte att nån annan ska sko honom så åker till min hovslagare med honom :) och påtal om tenhult, satan vad jag saknar skolan eller mest internatet.. skulle seriöst kunna börja skolan nu.. och sen blir det ju lite extra kul när man kommer tillbaka för då är det nya ettor :) så längtar faktist! men ni får ha det så bra sålänge!

LOVE M



Kommentarer

  • william säger:

    söt header:D



    Och har du några tips om vad man kan göra när man har Störmavbrott:)?

    2012-07-14 | 13:52:04
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här: