Matilda Björkman

Måndag

Kategori:

hejhej!
Bara bra här. Sitter just nu på lektion och jobbar med hästens historia, weey vad skojj.. Och med vantis är de också bara bra, han har fått vila nu lite i helgen för har varit hos pappa oså. Min helg bestog mest utav fina vänner! Längtar redan till nästa helg. Är lite tråkigt när man bor i Tenhult och inte får träffa sina kompisar från Eksjö/Nässjö som man är van vid.. men bara gilla läget och se fram emot helgerna :) nehe, nu måste jag faktist jobba vidare med uppgifterna.. får se när jag kan blogga nästa gång för min cp dator är helt dum i huvudet så internet funkar inte, och har inte orkat ladda ner en app i mobilen så jag kan blogga från den men får se helt enkelt :) ha de toppen bra så hörs vi snart!

LOVE M

längtar till sonmmaren då de ska bli den bästa på väääldigt länge :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: