Matilda Björkman

30 januari 2012

Kategori:

hejhej!
sitter nu på en tråkig svenska lektion.. har ju som sagt ingen fungerande dator så kan inte blogga så mycket just nu. Men ni får överleva helt enkelt :) annars är allt rätt bra tycker jag, är inte lika förkyld längre, äntligen!! Hela helgen har jag varit med Kajsa och Emelie, och i fredags var vi nere och hälsade på diket oså... va rätt läskigt faktist, första gången jag åkte i diket så finns inte så mycket att säga om de? och snart är de äntligen lov! är ju dock bara en veckan men då lär jag ju hinna träffa lite saknade människor också :) och för övrigt taggar jag helgen, då blir de feeeest med fina väänneeer! men ni får ha de så bra så hörs vi snart igen!

LOVE M

hur mycket saknar man inte allt de gröna ute? längtar sjukt mycket till sommaren 2012 som jag ska spendera med världens bästa vänner och finaste hästen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: