Matilda Björkman

Kategori:

sitter just nu hos världens bästa människa som jag typ inte har träffat på 3 veckor !!! får se vad vi gör ikväll, blir nog ut lite o träffa folk annars rätt lugnt. Jusstee vi har ju lov nu som är helt underbart! så lilla Vantis står nu i änkarp så jag ska slippa pendla till tenhult så känns skönt. Gick bra att köra honom oså. Igår red Anne honom som för övrigt är världensbästa tränare! Han var jättefin på slutet så jag hoppas jag känner de imon när jag ska rida lite. Imon ska jag o Emma nog ut till Nelly i änkarp o ha en film o mys kväll med henne o Becca. Annars vet jag faktist inte vad jag ska göra på lovet, träffa saknade vänner blir de nog allt! Nehe, nu ska vi dunka lite musik o göra sig iordning. Ha de bra så hööörs vi :)

LOVE M

världens bästa

Kommentarer

  • alexandra säger:

    Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

    2012-02-10 | 23:30:36
    Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/
  • matilda säger:

    Alexandra: javisst :)

    2012-02-13 | 15:25:41

Kommentera inlägget här: