Matilda Björkman

torsdag

Kategori:

hejhej!
redan torsdag, snacka om att veckorna går fort nu! idag har vi haft lektioner som svenska, engelska och matte. Efter det åkte jag och Emelie ut till vantis. Mockade och sånt sen tog vi in honom och borstade lite, red i ca. 30 min idag på banan, tycker det gick sådär.. han var väldigt seg idag, ska se om jag ska börja ge honom havre igen och se om det hjälper. ikväll ska jag och emelie åka till jönköping, chilla lite osv. :) nehe, nu ska jag gå och göra mig iordning.

Och mina tankar går till stefan liv och hans familj och släkt osv.. Helt sjukt att han inte finns längre, han har alltid varit den bästa i mina ögon och nu kommer man aldrig få se han liksom? fyfan vill inte ens tänka tanken.. livet är så orättvist.. aja, bara leva vidare..... men ni får ha de så bra sålänge :)

LOVE M

vila i frid ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: