Matilda Björkman

it just doesn't matter anymore

Kategori:

hejhej!
kan inte sova.. ligger i sängen och lyssnar på musik i hörlurarrna så jag inte väcker nån i huset. Var jalla fall hos vantis innan, fick bli en tur i skogen med lisa och grey. och taggade hästar? svar ja... men ser bara possitivt på det faktist. tror jag ska rida samma runda imon elr så trimmar jag lite i ridhuset, får se lite..  Annars är de väl rätt bra tror jag, min häst är bäst, de är en sak som är säker.  Han gör de possitiva i mitt liv just nu! längtar till nästa vecka då vi ska träna för anne, vill verkligen ut och tävla nu. Men börjar inte tävla förrens jag känner att vi har tränat tillräckligt!


På fredag ska jag va med Emelie Svärdhehe vi ska va lite raggare ;) får se vad jag ska göra på lördag, det är sånt som märks. Men ni får ha det så bra sålänge så hörs vi imon!

LOVE M


Kommentarer


Kommentera inlägget här: