Matilda Björkman

fredag

Kategori:

känner faktist att det inte är kul att blogga längre, men kommer endå ha kvar bloggen så jag kan blogga lite när jag vill, ibland kanske de blir varje dag och ibland knappt nått alls. Det märks!

I måndags fyllde jag år, fick pengar, underkläder, iphone skal och en iphone 4, men telefonen hämtade vi igår. Så underbart skönt med en mobil som funkar som den ska nu! I helgen är det charlies rea så ska åka dit imon tänkte jag, får se vad jag får med mig hem :) ikväll ska jag kanske till Emelie får se hur trött jag är :) Vanten går rätt bra nu, rider han dock bara i skogen för att han ska bli lite piggare och tycka det är roligt. så får se om ca 1 vecka om det har blivit nån skillnad. Nehe nu ska jag göra mig iordning lite för att åka ner till stan med mamma! ha de så bra så får vi se när jag bloggar nästa gång.

LOVE M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: