Matilda Björkman

torsdag

Kategori:

hejhej!
fick åka hem i måndags, hade så sjukt ont i magen och spydde faktist också.. men va lite skönt att va lite på hemmaplan och får sova ut! åkte till tenhult på tisdagskvällen igen. justee, i måndags klippte jag och frida vantis så nu är han ännu finare! idag klippte jag klart honom för vi klippte inte huvudet i måndags så de gjorde jag idag. tvättade även svansen och manen på honom så han är lite fin tills imon för då får han följa med hem till eksjö en vecka nu när vi har lov. För övrigt har han börjat gå som en klocka igen!! så himla skönt, men skulle vilja ha lite mer energi så på lördag ska jag åka och köpa havre och se om de hjälper lite! nehe, nu ska jag sova klockan ringer 6.45 imon.. vad gör man inte för djuren?! ha de bäst! natti


LOVE M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: