Matilda Björkman

22.46

Kategori:

hejhej!
måste bara säga, faaaaaan vad jag hatar att gå till tandläkaren! gör fan bara ont.. efter jag hade varit där åkte jag till stallet mockade och allt de där. Sen gjorde jag iordning min vita springare. Skrittade fram i skogen i ca.15 min. Sen red jag på banan i 45 min! och jädrar vad fin han var på slutet efter lite tjaffsande! åhhhh vad jag gillar honom nu!! sen va de us möte. Och vid 19.00 red jag med på lektion fick rida Rasken åhh superfin häst som gärna får följa med mig till tenhult! och efter de klippte vi en liten ponny som de gick förvånandsfullt bra med! förra gången vi skulle klippa honom gick de ju inte jättebra men nu gick det! så fullspäckad dag kan man säga! och imon blir de jönköping för lite bio, käk osv. Så kommer nog inte blogga så mkt imon men hinner nog slänga in nått inlägg på kvällen! nehe, nu in i duschen och sen sooooovaa! men ni får ha de toppen!

LOVE M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: