Matilda Björkman

I try to tell you

Kategori:

skolan var chill idag. vi cyklade runt hela jävla stan bara... och sen grillade vi en timme, så slutade vid 12.00 idag vilket var mycket skönt! följde med katta hem en stund, sen åkte jag hem och åt och lite sånt. gick och la mig i en timme typ, sen blev det stallet. Jag tycker det gick super bra!! han lyssnade endå hyfsat på mig. Men sen är det ju så att folk kan inte säga nått possitivt, förstår inte att folk inte bara kan vara glada när det går bra för nån annan?! att man bara kan slänga ut en sån kommentar.. blir så jävla ledsen och besviken!! är så sjukt jävla trött på häst folk asså, vill bara ha en egen gård så man kan få vara ifred och inte bara tryckas ner hela jävla tiden! sen klandrar jag inte alla, finns helt underbara människor som stöttar mig och säger bara possitivt, och måste säga att jag uppskattar verkligen det! det stärker verkligen mitt självförtroende! aja, antar att det bara är att ignorera och fortsätta och inte lägga nån energi på det, men är verkligen inte lätt...
hoppas ni mår bra jalla fall! själv mår jag sådär....

LOVE M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: