Matilda Björkman

älskade fredag!

Kategori:

äntligen FREDAG! känner att jag är värd att få ha helg nu faktist. skolan var endå rätt chill idag med, hade min handledare typ varje lektion så då är det chill. nu har jag precis städat klart mitt rum som såg ut som kriget! nu hittar jag till min säng igen :) sen i helgen kommer ju inte jag att vara hemma så tyckte att det kunde vara lite fint då, så blir jag glad på söndag när jag kommer hem med! imon åker mamma och christer till magaluf.......... inte alls avundsjuk....... nehe då........ så mormor får bo hos oss hela veckan, men ser bara mys på det :) så söt är hon! nu ska jag snart åka och handla sen vidare till stallet, kommer inte hem förrens söndag. rätt gött det med faktist! men ska ta med mig datorn så ska försöka att hålla mig uppdaterad! hörs snart!

LOVE M

♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: