Matilda Björkman

you smile, I smile

Kategori:

heej!
mår faktist bättre. men fortfarand ont i halsen... men va uppe och kollade på akuten igår och var ingen halsfluss elr nått, va typ virus så antar att det bara är att stå ut ett tag till! hästen har skött sig hyfsat bra domma dagarna, han var lite busig idag bara, men han är ju så sötnos :) red på banan med olivia, gick bra! han går så bra på hack, så får nog rida med det faktist! byter nog till bett om ett tag! men eftersom han går bra på hack så ser jag ingen anledning till att byta till bett? aja, skolan suger som vanligt! jädrar vad jag ska jobba på nu domma sista veckorna! ikväll har jag varit på justin bieber´s nya film, och ni får säga vad ni vill men jädrar vad snygg han är!! man ville verkligen inte att filmen skulle ta slut! så snacka om att jag ska köpa den så fort den kommer ut :) ha det!

är så jävla trött på dig.. du sjunker verkligen ner mig till noll...

love M

mmmmmmmmmmmmmmmm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: