Matilda Björkman

"we was always so close"

Kategori:

snacka om trött! jag, katta, och oliva gick och la oss vid fyra inatt... och vi skulle upp vid sju! hej hopp trötta brudar. dock var de bara jag som gick upp vid sju, dom andra låg kvar till åtta. bussen gick vid tio över nio så de va därför vi gick upp så tidigt. När jag kom hem bytte jag om och åkte till stallet. Packade osv. sen tog jag in honom, och sen lastade vi in honom! och puss på han för att han var jättesnäll att lasta idag! så nu går han och käka massa gräs :) som tur har han varit där innan så de va ingen cirkus där inte. skönt! ska åka dit ut igen om några timmar och rida lite, hoppas att han är på bra humör idag eftersom inte mitt ligger på topp! ikväll blir de nog katta igen, alltid lika mysigt! :) men ni får ha de såbra!

LOVE M



Kommentarer


Kommentera inlägget här: