Matilda Björkman

mitt hjärta blöder

Kategori:

tjoo!
inte hänt så mkt nu på domma dagarna därför har jag inte bloggat så mycket! har mest varit stall, i måndags hoppade jag lite på lektionen, tycker det gick hyfsat. Det har ju gått bättre om man säger så. Han har börjat bli så jädra pigg så han bli stark, då stänger han av lite.. men kul att han är pigg jalla fall! gick rätt bra när jag red igår med tycker jag! hoppas att jag hittar nån att va med ikväll, så tråkigt att bara sitta hemma när man har sommarlov.. på fredag ska jag och becca nog gå på cover festivalen i nässjö, kan bli skojj! på lördag blir de hästar hela dagen! har stallet och sen ska jag och granath ha ponnyridning på stan :) haha aja, ska snart till stallet nu, hoppas ni mår bra jalla fall!


LOVE M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: