Matilda Björkman

jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Kategori:

hur gött är det inte att ha gått sista ordentliga skoldagen?! fyfaaaaaaaaaan vad nice!!! ska bli fett skönt att slippa den där äckel skolan. har typ inte gjort ett skit idag, först skolan. Sen när jag kom hem solade jag i en timme typ. fick vell lite färg med håller på att jobba på brännan! sen blev det stallet, vanten fick vila idag med, känner att de va alldeles för varmt att rida, skulle inte blivit ett bra ridpass endå. och ikväll har jag chillat på stan en stund med becca, sen kom frasse med :) och nu ska jag sova, sjuuuukt jävla trött! sen ser jag fram emot en värd helg osv. :) hoppas ni mår bra!

LOVE M

 Du går med blicken vänd
kan du ha sett mig än
Någon borde byta stad
för nu kommer allt tillbaks

Jag minns bara allt det bra
allt som var du och jag
men aldrig, aldrig
kommer allt tillbaks








Kommentarer


Kommentera inlägget här: