Matilda Björkman

benen på ryggen

Kategori:

halloj!
var svin kul på liseberg! behövde inte stå i kö alls länge, i slutet kunde man bara gå och åka direkt. Har varit hemma idag, kände att jag var så jädra trött och vi skulle endå bara vara på ränneborg så missar ju ingen endå. idag får det bli en skogstur med johanna och tian, kan vara skönt! ikväll blir det nog kolla på balen här i eksjö, och imon är det skolavslutning och på kvällen balen i nässjö, ska kolla på min fina syster och alla andra såklart :) jag får ju inte sommarlov riktigt direkt, ska ju som sagt gå sommarskola. känner att även att jag kommer in så ligger jag efter som ett svin, och jag vill verkligen vara med från första början på gymnasiumet, så  det är de faktist värt! ser fram emot ett FETT sommarlov med mycket vänner osv. :) hoppas ni mår bra!

LOVE M

snygg cheeeey ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: