Matilda Björkman

så många frågor men inga svar..

Kategori:

min dator har cpat ut totalt så har inte kunnat blogga. Nu lånar jag syrrans dator en liten stund så jag kan slänga in ett inlägg! I tisdags var "ölands tjejerna" hemma hos becca och grillade och myste. Sov hos Emelie sen. På onsdag åkte vi och hämtade Vanten så fick han åka på lite äventyr under eftermiddagen. Gick rätt bra att rida, skuttade ju lite också. Men har lite att jobba på men ser bara positivt på det, hade varit tråkigt om hästen gjorde precis ALLT man sa. Idag har jag varit med jenny hela dagen, var först på stan en sväng. Sen åkte vi till vanten, och sen åkte vi hem och färgade håret på varanda. Mitt blev helt jävla fail så jossan fick komma och färga om det så nu är jag mörkhårig, men har ju sagt att jag har viljat bli de igen, så antar att de va meningen?! Imon åker vi till Öland, kommer inte träffa vanten på 3 dagar dock :( hoppas jag överlever! känner att de ska bli väldigt skönt att komma iväg lite! Annars mår jag faktist toppen, har hur underbara människor som helst runt omkring mig :) snart åker jag även till Tenhult, ser fram emot det! nu ska jag och jenny snart gå och lägga oss och tagga morgondagen! juste, har inte ens börjat packa men får göra de imon! ha de bra så får vi se om jag hinner blogga imon, elr om de blir på söndag :)
LOVE M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: