Matilda Björkman

lördag ;*

Kategori:

har precis käkat en god middag hemma hos pappsen! Imorse åkte vi till jönköping elr vid tio, blir tidigt när man är van vid att gå upp vid tolv! aja, köpte bara ett bett och pappa köpte lite på biltema såklart! Var väl hemma runt tolv, åkte hem och chillade ett tag sen vid två typ åkte jag ut till Emelie´s stall, sen åkte vi till änkarp. Emelie red vantis och jag corsika. Gick väldigt bra tycker jag. Hon var väldigt lugn och fin idag. Roligt att man ser "resultat" från efter varje gång jag rider henne. Sen åkte vi ut till hennes stall igen och fixade vatten och flyttade hästar och lite sånt. Åkte hem och duschade och lite. Ikväll ska jag va med Emma, Emelie, och kanske Becca. Kolla läget lite på stan :) Sen tycker jag att de va kul att sverige fick brons i VM iår, bryr mig faktist inte om fotboll men lite kul jalla fall :) aja, ha de så bra sålänge!

LOVE M

KRETA ♥



Kommentarer

  • Anonym säger:

    VADÅ JALLAFALL!?!?!?!?!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2011-07-16 | 23:06:02

Kommentera inlägget här: