Matilda Björkman

Fredag

Kategori:

vaknade vid tolv idag, så himla skönt att verkligen få sova ut. Vädret säg ju ändå! åkte till stallet runt ett, mockade och fixade lite innan jag tog in Vanten och Corsika. Båda var rätt så blöta så fick vänta lite, men red Vanten först. Skrittade bara ut en sväng på 30 min ungefär. Jobbade honom hela tiden och han kändes mjuk och fin. Sen red jag Corsika på banan, gick också bra dock var hon väldigt pigg så fick bli mycket halter osv. Blev bara att jag red 2 hästar idag, kände att jag var för trött på den tredje. Imon ska jag rida Corsika igen, Emelie följer nog med och rider Vanten sen vidare till hennes hästar. :) får se om jag går till Emelie sen en sväng och sitta och tjöta lite :) ha de så bra sålänge!

LOVE M




Kommentarer


Kommentera inlägget här: