Matilda Björkman

You gotta stand for something or you'll fall for anything

Kategori:

tjooo!
allt bara bra här tycker jag! skolan idag var chill som tusan. Och imon blir den ännu mer chill, har bara en enda lektion och det är a-tid så helt okej faktist. idag när jag red vanten gick det sjuuuuuukt bra! han var så fin sååå! är så glad att jag har min lilla plutt! på fredag blir det åka till charlies med honom och prova ut ny sadel! sen får vi se vad fredags kvällen har att erbjuda! nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova tror jag (!) ha det ap bra!

love M'



Kommentarer

  • josefina säger:

    vart har du honom uppstallad ? Tkr jag känner igen bilderna , men ändå inte :P

    2011-01-30 | 11:39:26
    Bloggadress: http://jnordlund.blogg.se/
  • matilda säger:

    svar till josefine: När bilden togs stog han uppstallad i änkarp, en bit utanför eksjö! men nu står han på ridskolan i eksjö! :)

    2011-01-31 | 21:16:23

Kommentera inlägget här: