Matilda Björkman

Hands up in the air like we don't care

Kategori:

heej!
allt är helt okej här! har ju varit sjuk haft feber osv. så nu är det bara halsen och förkylning kvar! göttans! va ju hemma torsdag, fredag från skolan, hade faktist gärna varit hemma idag med, är ju såå jävla trött jämt! annars tycker jag att skolan rullar på, har ju valt till gymnasiet idag med. Blev barn och fritid i nässjö som första och handen i nässjö som andra! är mycket nöjd med valet! hoppas jag kommer in på BF nu med.

idag när jag red vanten var han så sjukt jävla fin! har inte haft en sån känsla på honom på långe nu! har ju ridit med gramman på han ett tag nu, både för han och min skull, när jag rider med den kan jag verkligen rida honom ordentligt för då behöver jag inte tänka på formen! men idag red jag utan och han var helt underbar!! är så glad för min vita prins! imon hoppas jag att vi åker till charlies med! men skriver på kvällen såfall! kansek tar ett kort på honom och lägger upp för att visa hur finis han är! :) ha det bäst!

love M


And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible
Your love is ultra magnetic and it's taking over
And I'm indestructible



skolavslutningen 2010!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: