Matilda Björkman

all this time with you

Kategori:

igår blev det mys med emelie och johanna i nässjö :) chill också! men först var det stallet i 13 timmar, tjoohoo elr nått.. hade stalltjänst och orkade typ inte åka hem i mellan ville bara att dan skulle va slut! idag var jag i nässjö till typ halv tre, va i stallet vid tre och sen vid halv fyra skulle jag börja som "stallvärdinna" red vanten vid halv sex på lektion, hoppade lite och det gick faktist riktigt bra! men han är så jäääävla pigg nu för tiden så rider fortfarande med "mini pelhamet" och det hjälper knappt, men jag vill ju ha en pigg häst och det fick jag... efter 1 år :') haha! får hoppas att vi kommer ut på lite tävlingar nu i vår också elr om jag ska vänta tills i höst för attt bygga upp självförtroendet! får se hur det blir! imon ska jag och bettan åka till skara med hennes lilla häst, hon har haft "kolik" ett antal gånger på kort tid så nu vill dom utreda ordentligt vad det är som händer! så är ledig från skolan, men blir ju ingen sovmorgon endå! ska till stallet vid 08.00 så måste nog sova nu! ha det!

love M

vi sa föralltid.. 

 
vila i frid världensbästa! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: