Matilda Björkman

Your love is ultra magnetic and it's taking over

Kategori:

tjoo!
har sån jädra bloggtorka!! vet inte vad jag ska skriva om!!! men får vell blogga lite ibland så jag inte tappar allt sug.. Men annars är det bara bra här! Hästen har varit dum i huvudet rent ut sagt några idar!! men igår bara trillade stenen ner och allt släppte! åh vad fin han var då!! får hoppas han är lika dan idag! första dan i skolan efter lovet var vell bra, rätt chill faktist! nu har jag kollat på ponnyakuten ska vell snart åka ut till min prins!

sen nu längtar jag as mycket till gymnasiumet! ska bli sååååå skönt med ny skola och nytt folk!! trött på eksjö faktist.. får hoppas jag kommer in med! aja ni får ha det så bra, så får vi ses när vi hörs nästa gång! :)

love M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bloggtips: kan du inte skriva vilka sorts förebilder du har i ridingen? Både på prand prix nivå o hemma-nivå? och varför? :)

    2011-02-21 | 21:36:37

Kommentera inlägget här: