Matilda Björkman

I'm falling to pieces

Kategori:

gick bra i stallet! men började dagen med skolan som var chill! dagen gick sjukt snabbt! aja i stallet började jag med att longera vanten en stund och först la han sig och rullade i typ farten (!) och sen bockade och gjorde massa glädjeskutt när han fick upp farten! men tycker det är så roligt att djuren har lite livsglädje i livet! men för övrigt i början så var han assssss seg asså i början när vi köpte honom för ett år sen, så är så roligt att se resultat på honom! för han har verkligen blivit pigg att rida med, så super duper kul! sen vid sju red jag lektion på ramona. hoppad faktist och tycker det gick skit bra! hon är ju så fin! sen efter det så kollade jag på hoppträning, var hemma vid 22.00 ca! så lång dag idag! och nu sitter jag här och har tänkt att snart gå och sova. by the way ska vi åka till charlies imon med vantisen, äntligen!!! hoppas på en bra sadel! men ha det bäst så länge så kanske vi ses imon!

love M


åh vad jag älskar dig min fina!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: