Matilda Björkman

just can´t get enough

Kategori:

har haft fullt upp så har inte hunnit blogga faktist. men helgen har varit bra och fullt med hästar överallt, :) är nu sjukt trött jalla fall, är ju lite skillnad på att sova där och hemma. sover inte för mycket där ute asså! aja, en dag red jag vanten på framridningen, gick bra! igår red jag ut med ett gäng, var super mysigt gick i vattnet och allt :) idag har jag inte orkat rida faktist, har bränt mig i ansiktet och är sjukt trött. så han fick vila idag, han dör ju inte av det jalla fall :) i helgen har jag hunnit kosta på mig ett bomullstäcke, super fint! och verdus skydd fram, super snygga! ska bara köpa bakskydden med, hon hade inte dom i vantens storlek så fick nöja mig med fram :) måste säga att jag ha världensbästa pappa! tack du är bäääääääst!♥ nu ska jag ut i det fina vädret och träffa emma en stund! ha det toppen alla hoppla!

love M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: