Matilda Björkman

....

Kategori:

dagen började med skolan som var rätt så chill idag faktist! fick sluta 40 min tidigare med. gick då till stan, hittade bland annat ett par shorts, behöver verkligen nya sommarkläder nu! får hoppas man åker till jönköping snart med. vanten fick ta en sväng i skogen idag, red ut med ridgruppen så var mycket roligare när man är fler! snart är det vårspelen med, ska bli sjukt kul! ha det bäst så hörs vi kanske imon!

asså vissa folk är så jädra respektlösa.. vill bara åka långt åt helvete och börja om allt på nytt. starta ett nytt, roligare, bättre liv! åka dit där inte en jävel känner mig. bara börja om på noll igen, hade varit sjukt jädra skönt! är trött på allt och alla, den enda jag har är min häst, helt seriöst.. och vill verkligen inte ha det så! blir så himla ledsen, mår dåligt varje dag. vissa dar visar jag det inte och vissa dar gör jag det. man tror att man har så många vänner men tänk efter, det har man inte! usch, mår så sjukt dåligt av detta.. och det är inte bara vännerna detta handlar om. det är ALLT och då menar jag allt! aja, nu har jag fått skriva av mig lite jalla fall..

LOVE M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: