Matilda Björkman

det snurrar i min skalle..

Kategori:

hejhopp!
vet att jag suger på att uppdatera! men ska försöka att bättra mig, men skulle vara lite roligare med kommentarer!!!! aja, mår vell sisådär händer mkt nu och har kommit in i en jobbig period! hästen har inte gått så bra nu ett par dagar och idag så släppte lite så får hoppas att det går åt rätt håll igen! Gillar inte vädret så mycket kan jag inte påstå men alltid mysigt med höst! får se fall det kanske blir en fotodag snart på både hästen och mig, bilderna börjar ta slut nu ju.. men det ska vi ändra på! hoppas ni mår bra så hör vi en annan dag! ses!

love M

älskling, vill så gärna!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Söt häst du har =)

    2010-10-19 | 10:23:22
    Bloggadress: http://vickysutbildning.blogg.se/
  • matilda säger:

    inte min häst på bilden, men hon är fin :)

    2010-10-26 | 15:28:46

Kommentera inlägget här: