Matilda Björkman

you said we gonna make it..

Kategori:

hejsan!
kan ju säga att jag inte mår toppen.. är sjuk och de är väldigt mycket omkring mig nu och jag orkar snart inte. var vårspelen i fredags gick jättebra men var ju inte så taggad hade ju faktist feber och kunde knappt prata.. efter vårspelen åkte jag till världensbästa pappa fast när jag kom dit så gick jag och la mig direkt. sov till typ halv elva gick till tv:n som jag satt framför hela dan men de va skönt, de var bara skönt att inte göra något och bara får va hemma hos pappa.. men känns så konstigt, de är inte MIN pappa som ligger i soffan och inte gör någonting.. jag vill ha tillbaka min riktiga pappa som alltid var glad och inte trött eller sjuk.. gick och la mig ungefär vid tolv men somnade inte förrens efter några timmar, bara låg och grät.. sen vaknade jag vid typ tio då gick jag till tv:n idag igen.. sen kom annika och lucas så åkte jag med dom till stallet fixade boxen och maten, sen var de stallmöte som var slut vid halv nio då gick jag ut till vanten och longerade honom en stund, sen var jag hemma vid tio, mår fortfarande inte så bra, tänker på pappa hela tiden..

peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här: