Matilda Björkman

söndag

Kategori:

halloj!
tråkiga söndag, vaknade runt nio idag har inte sovit ett skit domma dagarna nu asså, jobbigt.. så då gick jag upp käkade frukost satt vid datorn, sen vid ett åkte jag till vanten, jenny följde med idag med, kuuul! :)
så mockade vi och fixade allt, sen tog vi in honom och gjorde iordning honom, red i ridhuset idag, först var han surig men sen var han jättefin, jenny satt upp en stund med, hon tyckte om honom! så nu har jag precis duschat och har ingen anning om vad jag ska göra ikväll..
men ni får ha det så bra, och komentera! :)

peaceandlove M

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Så nu kommenterar jag! :D

    hehehehehhehe

    2010-03-16 | 09:13:45
    Bloggadress: http://miissjohanna.blogg.se/
  • matilda säger:

    braa johanna! :D

    2010-03-16 | 20:26:52

Kommentera inlägget här: