Matilda Björkman

sväva som fågeln, fri bland moln..

Kategori:

tjaaa!
vaknade vid halv elva idag, skönt att få sova ut lite! åkte till vantis runt tolv, eller åkte först ner på stan till ÖB och köpte burkar som jag ska ha alla pulver i. när jag kom ut till stallet så slängde jag i en maskin tvätt innan jag började fixa och mocka m.m. efter nån timme tog jag in honom, borstade en ren häst! red lite först på ängen, sen på banan och kan ju säga att de börjar löna sig med min lilla plutt, han börjar bli fin nu! imon åker vi till persö, åker runt sex nångång. ska sova där imorgon natt med :) ska bli sjukt kul på läger, många roliga folk! och en perfekt häst! kan de bli bättre? nej de kan nog inte det! vi får hoppas på fint väder också så är allt perffa! nu ska jag snart sova, får skriva och lägga in bilder sen nästa vecka när jag kommer hem igen :) ha de toppen!

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: