Matilda Björkman

so damn beautiful..

Kategori:

heeeej!
vaknade vid tjugo i tio käkade frukost och kollade på tv en stund, åkte till stallet runt elva men först åkte jag till hästboden och köpte skimmel schampoo, när jag kom ut mockade jag och fixade sen hämtade jag honom borstade av honom lite, sen började nelly raka honom, va lite jobbigt med alla flugor men de gick :) så sen efter badade jag honom så han skulle slippa alla små hår som sticker.. så sen va han jätte fin nyklippt och ren för en gångs skull :) sen efter en stund kom fodret så då bärde vi in på det! så nu har jag så de räcker ett bra tag! när han hade torkat borstade jag honom och gjorde honom i ordning för ridning! red på banan, red lite över bommar och hoppade ett kryss på volten och han va super fin idag med :) sen nu är de inte långt kvar till ridlägret ska bli sjukt roligt! :) hoppas alla mår bra! och glöm inte att kommentera några rader innan ni går!

peace

får bli en bild från sommar lägret förra året med prickus! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: