Matilda Björkman

i keep dancing on my own..

Kategori:

heeeeej!
allt rätt så bra här! blev trevligt hemma hos becca, annars har jag varit hos pappa i helgen och de är alltid lika rolig att få träffa honom! vi har inte gjort så mycket slappat och jag har varit i stallet och ridit min plutt! i söndags red jag och nelly ut, kan ju säga att min häst inte kan galoppera fort haha de är nått vi får träna på ;p men han är bäst för det! sen vecka blir jätte chill och de gillas! på onsdag ska vi åka med vantis till charlies för att prova sadel och de ska bli sjukt kul och becca g följer med också! hoppas vi hittar en skön sadel! :) sen på fredag är de skolavslutning, sjukt skönt de ska bli med sommarlov! och en vecka efter det är de ridläger! ska bli sjukt roligt! men ni får ha det! :)

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: