Matilda Björkman

flygit iväg som ett pappersflygplan..

Kategori:

tjaaaaaaaaaaa!
inte bloggat på ett tag har faktist inte orkat.. men men, i onsdags va jag på charlies med vantis, provade ut sadel. blev en pessoa som är super duper skön! skönt med ny sadel så man kan komma igång lite ordentligt! sen i fredags va de skolavslutning, på eftermiddagen/kvällen va jag hemma hos johanna med fint folk! hela denna veckan ska jag va hos pappsen myss på det! idag red jag på ängen och han va hur fin som helst! sen skulle jag testa att gå ner i vattnet med honom men de ville han inte, stannade typ en meter innan och stog och blåste upp sig, höhö de måste han lära sig nu till ridlägret! ;) längtar som tusan! ska bli roligt, kör honom på söndag så sover där ute med så blir ju inte bloggande där på ett par dagar heller men får vell blogga hela denna veckan nu då! ;) är lite less på vädret med, men nu ska de visst bli fint väder så hoppas på mycket sol! ni får ha en toppen sommar för de ska jag ha! :)

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: