Matilda Björkman

all i need is you..

Kategori:

hallojsan!
vaknade vi tolv idag, lite förvånad faktist men gick ju och la mig vid två så va vell trött då.. åkte till stallet runt två red vantis på ängen, får vell säga att de gick hyfsat endå! är ju så varmt att rida nu, tycker hästarna med. duschade honom efter, åkte hem och duchade och gjorde mig iordning. följde med jenny till stallet en stund, kan ju säga att jag är kär i dalida, superfin häst, vill ha!! när vi kom hem cyklade vi till stan och träffade andreas och johanna. käkade glass och sen cyklade vi till långanäs, andreas och johanna skulle bada men inte jag och jenny. när dom hade gjort de cyklade vi hem igen, och nu sitter jag här inte ett dugg trött så blir vell en sen kväll idag med då.. imon ska jag och mamma till stan en stund, sen stallet! ni får ha det fint! :)

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: