Matilda Björkman

when you starting to lose me..

Kategori:

heeeeeeeej!
inte bloggat på ett tag nu igen.. men i tisdags åkte jag till stugan och olivia följde med. När vi kom ner så gjorde vi inget speciellt kollade lite på tv sen gick vi och la oss. Nästa dag blev det sol och bad! kan ju säga så hät brännan </3 blev lite röd på benen och det sved kan jag ju säga, men blir ju brunt sen! ;) på förmiddagen kom annelie och peter, och sen lite fler folk, så vi hade en liten kräftskiva på kvällen, det var mysigt! nästa dag blev det mer sol och bad, runt fyra åkte vi hem igen som va väldigt skönt faktist! åkte ut till vantis en stund, hade faktist saknat honom :) idag skrittade jag först ut en halvtimme ungefär sen red jag på banan och han var sjukt fin idag! så roligt när det går så bra igen! är ju hos pappa i helgen så nu sitter jag och kollar på TV och tar det lugnt. hoppas ni får det bra resten av sommaren! :)

love M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: