Matilda Björkman

we can do it all night

Kategori:

jag vet, jag är jättedålig på att uppdater, men de är för att jag har knappt några nya bilder som jag kan slänga in. och jag gör nästan samma saker varje dag så finns inte så jätte mkt att skriva! men men, hästen har gått sjukt bra nu dom sista 3 dagarna så himla skönt att allt börjar släppa, men fyy vad vi har kämpat! Ikväll blir de hoppning med sofia, ann, och nelly, får se fall jag får med mig nån som kan ta kort då slänger jag in några! Vet inte riktigt vad jag ska göra innan kommer vell på nått roligt! sen kan jag ju säga att jag är sjukt taggad till stadsfesten! ska bli sjukt roligt!! men tyvärr börjar skolan innan det.. Men ska bli roligt att träffa alla igen och komma in i sin "vardag" :) aja, hoppas ni får super och njuter av sommaren! släng gärna in en kommentar! :)

love M



Kommentarer


Kommentera inlägget här: