Matilda Björkman

never say never

Kategori:

heyyy!
igår åkte jag först till vantis, såret va lite bättre men de va snullet igår, så stog och kylde i 15 minuter med kallt vatten och då gick de redan ner lite! red en sväng i ridhuset, dock bara i skritt och trav men han känds super fin och pigg!!! Hovslagren kommer imon han har ju lyckats ta av sig en sko med, som vanligt.. vet inte vad han håller på med igentligen! så då kan man ju börja rida lite mer jalla fall! får hoppas att benet ser bättre ut idag! undrar verkligen vad dom har gjort. väldigt konstigt jalla fall.. aja sen efter de åkte jag till älskade persö! shiet vad jag saknar de och alla underbara männsikor! vill verkligen flytta tillbaka nuuuuu!! får se vad som händer och sker! sen träffade jag jenny med som har vatt nånstans i 10 dar så de va roligt! sen åkte jag hem och satte mig vid datorn. idag ska jag vell till stallet sen vet jag inte vad jag ska göra.. men ni får ha det bäs-t! ses!

love M



älskar min lilla häst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: