Matilda Björkman

everyday i see my dream..

Kategori:

tjaaa!
ett tag sen nu, dålig på att uppdatera!! har inte gjort så mkt faktist, har mest vatt i stallet. i helgen va jag hos pappa, va mest uta hos hans kompis som har fått kattungar! hur söta som helst, men dom klättrar på en!! har gått rätt så bra med vanten jalla fall, måste börja träna nu om jag ska ut och tävla i höst! vill ju va med i augusti men de får vi se hur de blir med det.. jag hoppade några små skutt med honom i veckan som jag har några bilder på så får väl slänga upp några från det då! :) hoppas på fler kort snart! sen kan jag säga att jag vill verkligen flytta tillbaka till persö nu, orkar inte va där ute längre!! men de fattar ju inte föräldrarna, faan.. så får vell va där ute då, sen får vi se vad som händer.. hoppas ni har haft de bra hittills på sommaren! jag har haft lite upp och ner! men ha de fint! :)

peace

6 från lite hoppning













måste erkänna att han är rätt så fin! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: