Matilda Björkman

a.

Kategori:

heeeeey!
nu har äntligen hästen fått på sig en sko så nu kan jag rida igen! och svullnade har gått ner helt och såren är fina! så nu kommer han på topp igen! :) idag kom hovslagaren först på morronen och slog på skon, sen blev de en lång tur i skogen, och han ba pigg och glad! sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning, följde med becca till hennes mormor, sen åkte vi hem till becca en stund, sen kom emelie och emma och hämtade oss, gled runt i eksjö ett tag, sen åkte vi till nässjö och gled där! åkte ju då cab men sen kom regnet så då fick vi ta upp taket igen, men kan ju säga at de va en sjukt värd kväll som ska göras om, men då blir den ännu bättre! ;) när jag kom hem så sitter mina kusiner och min mormor, och min moster och dricket vin! dom blir ju lite prat glada då. men dom stannade inte så länge, så nu sitter jag här och är allmänt glad, finns så sjukt bra folk i världen asså, visst känner den inte men faaan, aaaahhh! :) hopppas ni mår skit bra, för de göra jag! :) ses!

love M



Kommentarer


Kommentera inlägget här: