Matilda Björkman

Söndag

Kategori:

Thjoo!
Har varit hos pappa hela helgen, mysigt!
Sen åkte jag ut till vantis på morgonen för vi
skulle släppa ihop Linus och honom, gick hur bra som helst!
Sen efter ett tag gick jag och Nelly in i huset och typ lekte
med katterna. Sen gick vi ut och gav hästarna lunch!
Efter det åkte vi pulka, haha säger jag bara!
Sen gick vi till stallet igen och hämtade hästarna i hagen,
så tog vi in dom och gjorde iordning dom, för vi skulle rida ut
med anna. Det var hur mysigt som helst, det var jättemysigt
att plumsa runt i snön, och vanten älskar det! :)
sen när vi kom hem red jag och anna en stund i ridhuset,
vantis var jättefin! sen gick jag in med honom i stallet, och
väntade på Nelly för hon red ut på Miss Li också.
Så när hon kom tillbaka gick vi in i huset igen,
och käkade och kollade lite på tv.
Sen gick vi ut och åkte pulka igen! :) haha
Det var jättemörkt så det var läskigt, haha!
men det var jättemysigt!
Och min häst är det bästa som finns verkligen!
han trivs toppen på nya stället! :D
men hoppas ni har det lika bra som jag har det!
Hej heej!


peaceandlove M


Vanten är bäääääst! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: