Matilda Björkman

Måndag

Kategori:

tjoohoo!
Dagen började med att man skule gå till skolan,
men idag var en sån dag som man bara ville dra täcket
över huvudet, men det fick man inte! Så var man i skolan,
jag slutade vid halv två. Så då kom jag hem runt två, åkte till
granngården efter det och köpte betfor och lite annat! :)
Så kom man till stallet så gjorde jag iordnings hans box, gjorde
mat, m.m. Sen kom Nelly då gick vi och tog in hästarna.
Så fick vantis äta, sen borstade jag honom, sen gjorde jag
iordning honom för ridning. Det gick verkligen inte bra.
Han var seg och stel, och jag var på dåligt humör, så
det va vell det som gjorde att han va sån.
Sen kom jag hem, duschade sen åt vi våfflor, mums!
Så nu ska jag snart sova, för jag är så himla trött! -.-
Ha det!

peaceandlove M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: