Matilda Björkman

Lördag

Kategori:

Tjaaa!
Dagen började med att man åkte till stallet runt 11,
så mockade man ochså, sen tog jag in vantis, jag longreade
honom ca 30 min. Sen gick jag ner med honom i stallet så
fick han äta sin lunch. Sen började jag packa alla grejor.
Runt 3-tiden kommer christer med transporten.
Så då började vi packa in alla grejor i bilen och transporten.
Sen lastade vi vanten, han gick rakt på så himla skönt!
Så åkte vi iväg, sen när vi va framme ställde jag honom
i hans nya box, super fint!
Och han var hur lugn som helst, det va som att han typ hade
bott där hela tiden, sen gick jag in med honom i ridhuset, så släppte
jag honom, haha han var busig! Han rullade sig och bockade och stegrade, haha!
Sen gick jag in med han igen, så sa jag hej då och god natt till bästsaste!
ha det!

peaceandlove M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: