Matilda Björkman

Lördag

Kategori:

Hallojsan!
Det började med att jag sov till typ 10.00,
sen runt tolv åkte jag till stallet och mockade
m.m. Sen runt två kom vantens gamla ägare,
och hälsade på. Dom hade saknat honom jätte
mycket, men dom sa att dom vet att han har det
så bra, :) Sen gjorde vi iordning honom, för
vi skulle rida, jag red först, det gick ju inte jätte bra
precis, för han var jättesur och kickade och höll på..
men dom tyckte det såg bra ut i jalla fall! :)
Sen fick hon rida en stund, det gick bra, men hon sa
att hon inte ville sitta av sen, haha! :)
Sen efter vi hade varit där åkte vi hem till mig, och
fikade. Sen åkte dom hem.
Så då gjorde jag mig iordning, så skulle jag och
emma gå till stan och träffa becca, emma, amanda
och nisse. Men sen efter ett tag var det bara jag,
emma och nisse kvar. För dom andra skulle åka,
men dom kom tbx sen, så då kom Emma johansson också! :)
Sen runt elva tiden åkte jag hem! :)
Ha det!


peaceandlove M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: